Like?:)

miercuri, 18 martie 2015

Un strop de verde



5 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Ce de urzici aveti! :) Si eu ma gandeam sa dau o fuga sambata la piata, sa-mi cumpar ca sa-mi fac cu usturpoi si sa le mananc cu mamaliga. Cred ca la anul imi pun si eu in curte. I sa ma interesez cum trebuie sa fac. :)

Mihaela T. spunea...

Ah, cu ochii la urzici am uitat sa te intreb daca ceapa este plantata din toamna?

ciumafaiul de toamna spunea...

punem de-un beshamel cu urzicute???ori de-o ciorbica???

simf spunea...

@Mihaela - ia brazda cu urzici de pe marginea drumului si planteaza-o, noi avem si spre sud, si spre nord - cine are urzici crude in iunie, eee?:) e usturoi iesit spontan - din cel pe care l-am ratat la scos in vara - pe care l-am mutat in strat lasagna.

@Ciumafai - le mai lasa cateva zile, ca-s micute si nu ne-ajung.

Unknown spunea...

frumos stie si documentat. spor in continuare. pentru putin ajutor aveti aici http://www.gradinabakker.ro/

:-D