Like?:)

miercuri, 12 august 2015

Prune de grădinar profan









2 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Se pare ca a fost un an bogat, cu recolte bune! Vad o proptea in ultima poza. :)
O sa iasa tuica multa. :) Felicitari!

Apropo de tuica, Simona. Mi-am adus aminte. Am facut o legatura ciudata acum cu tuica, gandindu-am la alcool. :)
In iunie cand am adunat ciresele, am avut atat de multe incat la un moment dat m-am gandit sa fac si ciresata. Nu facusem niciodata.
Asa ca am cautat pe net reteta pentru visinata. Si, am dat peste un comentariu de-al tau la aceasta postare: http://www.casadex.ro/2011/07/cum-se-face-visinata-reteta-lui-nea-mihai/.
Inca n-am gustat ciresata, pentru ca asa cum spui si tu in comentariu, am uitat de ea in beci. :) Cand o voi gusta, iti voi spune cum a iesit. :)
Acum am ocazia sa-ti multumesc pentru reteta pentru ca am facut-o exact asa. Am pus si cirese la congelator. :)

simf spunea...

@Mihaela - chiar abia astept impresiile (cu drag drag drag). anul acesta am facut din cirese amare - o nebunie, doar ca... prea putina :)

:-D