Like?:)

vineri, 27 mai 2016

Text rupt cu ploaie

ploaie cu tunete, fulgere şi gust de copilărie
ploaie călcată în picioare desculţe
oraș colorat de umbrele-curcubeu
ploaie cu câini şi pisici
o jumătate de oră de soare de august
ploaie profundă, ploaie de mai, ploaie, ploaie
ascult ploaia și ecoul cuvintelor din capul meu
îmi vine să cânt A Dios le pido sau Corazon espinado
drumul spre casă îmi e mărginit de maci, miroase a ud, a verde, a curcubeu
acum, c-am epuizat rubrica meteo, 
trecem la publicitate: 
trandafirii încep să se dea în spectacol 
încă doi pași și intrăm în vară. 
Așa să fie!

4 comentarii:

ciumafaiul de toamna spunea...

maaama!!ce "rondel" rupt de ploaie...miiiisto!!

simf spunea...

@ciumafai - textul a fost intreg, dar blogspotul l-a rupt partial si... am zis sa termin eu. :)

Dani P. spunea...

Am pulsat si eu in ritmul pasilor ploii si al cuvintelor tale pline de optimism.

Aimée spunea...

Miroase a curcubeu, cata inspiratie!

:-D