Like?:)

luni, 24 octombrie 2016

Când transformi o zi de joi într-o zi de joy

O zi de joi mai specială, că, de, așa e când e ziua ta. O încep vorbind cu Alexandra.
Am făcut comandă, vine curierul după săpunuri.
Săpunuri, da, că-i aceeași Alexandra.
Nu știa de ziua mea, dar așa s-au aliniat planetele.
Și vine coletul. Să vă spun cum miros săpunurile? Cât de fain e gelul de buze? Sau ce incredibilă e crema cu dafin? Orice-aș spune e prea puțin. Dar vă arăt, să vă faceți o idee.




Alexandra e omul care a transformat o pasiune în mod de viață. Are și marcă înregistrată la OSIM, formulanaturala, și ia uitați cum sunt ambalate săpunurile ei: pungă de hârtie personalizată, săculeți de in cu siglă, etichetă cu data fabricației și compoziție – profi, ce mai – prinsă cu o sforicică de cânepă.


Săpunurile alexandriene sunt acum cazate în dulapurile din casă, așa cum mama ținea săpunurile de bune, până-n 1990, printre haine. O, ie!
(Țineți aproape, că ne pregătește ceva.)

6 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Simona, multumesc ca mi-ai adus aminte de sapunurile Alexandrei.
Am comandat si eu in trecut de la Iuliana. Si mi-au placut mult!
Ia sa vad ce mai gasesc pe blogul ei si cum pot comanda. :)

simf spunea...

@Mihaela - o sa-ti fie greu sa alegi, garantat, dar tamaios si alep sa nu ratezi. iar crema cu dafin e incredibila.

Mihaela T. spunea...

Multumesc pentru info.

Mihaela T. spunea...

Simona, am comandat. Tu te-ai inregistrat tot pe Breslo?
Nu am mai gasit crema cu dafin, ce rau imi pare. :(

simf spunea...

@Mihaela - ai posibilitatea de contact pe breslo, scrie-i si vezi daca poate sa faca crema cu dafin. sau intra pe http://www.formulanaturala.ro/contact/ si scrie-i acolo.

Mihaela T. spunea...

Ah, eu am intrat direct pe blogul cu "Sapunuri naturale" si nu am vazut formulanaturala.ro desi tu parca ai precizat asta in postare.
Multumesc.

:-D