Like?:)

marți, 8 noiembrie 2016

Ploaie-n octombrie, din alt unghi

Plouă şi calc din baltă în baltă,
apa mi se scurge în pantofi şi răceala ei mă înfioară,
ce amuzanţi sunt câinii aşa, uzi,
printre oameni încruntat-grăbiţi sub umbrele.
Plouă şi ştergătoarele se joacă pe parbriz,
perdele fine curg prin faţa geamului
şi încerc să le depărtez cu mâinile,
ploaia dansează arogant pe acoperiş
și-n cap îmi umblă descântecul Anei Blandiana.
Plouă şi calc pe frunze ud-colorate,
strâng apa de la streşini în mâinile căuş
şi-mi place cum se revarsă abrupt,
plouă şi firicele de apă se unesc în şuvoaie
sub hortensii hotărâte-n albastru.
Plouă ca-ntr-o coregrafie bizară,
uit unde și de ce-am plecat,
oricum nu mai contează,
ridic faţa spre cer, întind mâinile, închid ochii,
simt ploaia şi-mi vine să cânt Singin’in the Rain.

Plouă-n octombrie
şi ploaia asta are gust de copilărie.

Mulţumesc, Doamnă R., pentru cum aţi văzut dumneavoastră scrisele mele. (Textul sursă a fost publicat pe blog miercuri, 12 octombrie). 

Niciun comentariu:

:-D