Like?:)

miercuri, 14 decembrie 2016

Minighid practic de politețe elementară pentru duamnele vânzătoare

* Pluralul de la dumneavoastră nu e în niciun caz voi.
* Ai răbdare chiar dacă doamna în vârstă întârzie cu găsirea portofelului prin geantă, da, știu, ar fi putut să-l găsească înainte de a ajunge la casă, o mutră acră sigur n-o face să se grăbească.
* Nu ai voie să spui pa unei persoane căreia i te adresezi cu pluralul de politeţe. Și nici neața.
* Dacă îţi cer aspirină, nu-mi da aspirină tamponată, că-i mai bună; nici nu-mi oferi nurofen când eu vreau paracetamol.
* E de-ajuns să mă întrebi o singură dată dacă mă poţi ajuta cu ceva, nu mai sta cu ochi de vultur pe mine când mă uit la produse, nu-s infractor.
* Nu te tragi de șireturi cu colaboratorul/clientul; și dacă are 16 ani, tot trebuie să folosești formule de politețe.

2 comentarii:

Zina spunea...

Bine zis! Și-ar mai fi...

simf spunea...

@Zina - spune, spune :)

:-D