Like?:)

marți, 6 decembrie 2016

Viceversa

Interesantă săptămâna cu două zile de muncă şi cinci de week-end, jur c-aş putea să mă obişnuiesc aşa.
A fost un răgaz nesperat, pe care l-am primit ca pe-un dar, cu ceva senzaţii de vinovăţie parcă, răgaz în care am reuşit să facem cam multe. Domnul meu a comis ţuica – spre 20 de litri -, eu am făcut o curăţenie mai de Crăciun – ce poate să facă o femeie în nişte zile libere? - şi amândoi am aproape terminat zona de terasă (sunt încântată de confortul pe care-l avem acum acolo, am pus dulapuri suspendate, lăzile ofiţereşti, perne - spre bucuria mâţelor). În rest – drumuri în oraş, strâns din curte scaune unelete coşuri găleţi, pus la adăpost diverse, pregătit din zonele de vegetale pentru iarnă, stricat bucuria câinilor - nu mai pot cloci în jardiniere, că am pus bucăţi din trandafirii tunşi şi nu le plac spinii, reconfigurat magazia.
Week-end viceversa. Mai vreau.

Niciun comentariu:

:-D