Like?:)

vineri, 17 noiembrie 2017

Note pentru mine

* Semințele de roșii și castraveți trebuie puse la uscat pe o bucată de material textil, se desfac mult mai repede decât de pe șervețelul din hârtie.
* Nu mai cumpăra lămpi solare, acumulatorii rezistă puțin și nu se găsesc unii de schimb care să coste mai puțin decât lampa în sine.
* Rondurile se delimitează cu pietre, ele atrag noaptea șopârle și broscuțe, sanitari pentru grădină; butucii din lemn sunt adăpost pentru o serie de soiuri de melci dăunători plantelor.
* Orice jardinieră din curte e făcută să devină cuibar de câine, câinii mari în jardinierele mari, câinii mici în jardinierele mici. Vrei jardiniere? Pune-le în grădină.

3 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna dimineata. Notele tale, sfaturi bune pentru toata lumea. Sa aveti un weekend minunat.

cristina spunea...

Asta cu pietrele la bordura mi-a placut, iar aia cu lemnul mi-a placut si mai tare, caci ma intreb daca nu cumva de la lemnele din straturile mele inaltate m-am umplut eu de melci. Cred ca o sa renunt la ele.

simf spunea...

@Vasile - sper sa fie bune si pentru altii. we fain si voua!

@cristina - clar se strang limacsi sub lemne, chiar le pun scanduri capcana pe langa straturile inaltate.

:-D